شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 18 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۱۵ - ۱۰ تير ۱۴۰۲

معصومه شمسینی غیاثوند: رویداد ملی مد و رسانه در ۵ محور تیپ‌سازی و طراحی محصول، عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته‌بندی و برنامه‌فروش و تولید محتوای مجازی به عنوان پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار خواهد شد. این رویداد که به نوعی گردهمایی رسانه و مد بوده و محوریت آن تولیدات در فضای مجازی و با حداقل امکانات است، از ۲۴ تیرماه آغاز می‌شود.

دبیر رویداد ملی مد و رسانه گفت: خلأ تولیدکنندگان و فروشندگان آنلاین پوشاک در ترویج سبک پوشش اسلامی منجر به فعالیت بلاگرهای اینستاگرامی شده است.
 مهسا فرزان، دبیر رویداد ملی مد و رسانه با نام اختصاری «رستا» در رابطه با اهداف این رویداد، به دیباچه می‌گوید: در این رویداد به دنبال این هستیم که به خاستگاه مد نظر در رسانه برسیم. سال‌های گذشته در موضوع رسانه عملکرد ضعیفی داشتیم و نتوانستیم به صورت شایسته عمل کنیم. چشم‌اندازِ ما در برگزاری رستا استانداردسازی و  استفاده از رسانه در صنعت مد است تا در آینده معرفی درست و بین‌المللی از برندها داشته باشیم.
وی افزود:  نگاه به حوزه مد و لباس  در رسانه در کشور  کمرنگ بوده و  به صورت جدی این موضوع دنبال نشده است، در حالی که خودِ مُد، یک رسانه است و در نتیجه نمی‌توان مد را فارغ از رسانه دانست؛  صنعتِ مُد، مباحثِ فرهنگی، تمدنی و آداب و رسوم کشور ما را معرفی می‌کند و علاوه بر این با پوشیدن یک لباس، به مردم کشورهای دیگر اطلاع می‌دهد که این نوع لباس متعلق به کدام مناطق است.
 فرزان در رابطه با موضوع «حجاب استایل» گفت: موضوع مدلینگ در حوزه حجاب با نام «حجاب استایل» شناخته می‌شود و فعالیت مجازی بلاگرهای اینستاگرامی در ترویج سبک پوشش اسلامی به شیوه‌های رایج فضای مجازی، ظهور این پدیده‌های اینستاگرامی ناشی از خلأ فروشندگان و تولید کنندگان آنلاین حوزه پوشاک است. 
دبیر رویداد ملی مد و رسانه در پایان در رابطه با اهداف این رویداد، گفت: این رویداد قرار است به جشنواره مد و لباس فجر ختم شود. هر سال با جمع‌بندی رویدادها آن را در سایر شهرها  برگزار خواهیم کرد و از ظرفیت‌های موجود در استان‌های کشور استفاده خواهد شد.  همچنین در رویداد رستا صاحبان ایده‌های برتر معرفی و جوایزیی به آنها اهدا و صاحبان برندها برای استفاده از ظرفیت آنها معرفی می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
تهیه کننده برنامه رادیویی " استودیو هشت" به دیباچه گفت

سعی کردیم در ماجرای لغو کنسرت امید حاجیلی، مشکل را رفع کنیم

۱۷:۱۴  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو اختصاصی دیباچه با انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

وظیفه داریم تا از اصالت و هویت حقیقی و فطری خانواده حفاظت کنیم / حمایت دولت از هرگونه طرح آموزشی و تأسیس مرکزهایی که بتواند خانواده را ساماندهی کند

۱۲:۳۰  -  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

۱۰:۴۹  -  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو دیباچه با علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی

امسال ما شاهد درخشش ۹۹ شبکه رادیویی بودیم

۱۵:۱۹  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار