يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 19 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۸۲۲
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۱۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
در واکنش به عملکرد ضعیف تیم‌ملی ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ‌ملت‌های ۲۰۲۳ مطرح شد

« علیرضا نادی »، بازیکن اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی "دیباچه" در واکنش به عملکرد ضعیف تیم‌ملی ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ‌ملت‌های ۲۰۲۳ اظهار کرد: کسب این نتایج دلایل متفاوتی دارد ما نتوانستیم آنطور که شایسته بود نتیجه بگیریم. پیش‌بینی این بود که حداقل دو بُرد داشته باشیم، اما تنها پیروزی ما مقابل تیمِ چین رقم خورد. من فکر می‌کنم کادرِ فنی هنوز به آن ترکیب اصلی دست پیدا نکرده است. تعدادی از این بازیکنهای حاضر در مسابقات، دیر به تیم اضافه شدند و تیم آن هماهنگی لازم را نداشت.

بازیکن اسبق تیم ملی: زمان برای انتقاد از تیم‌ملی والیبال زیاد است/ تیم هر چه سریعتر باید به هماهنگی برسد

وی در رابطه با جوانگرایی انجام شده در تیم، گفت: بازیکن‌های جوانی که به تیم اضافه شدند، آینده خوبی دارند و باید به آن‌ها زمان دهیم. لیگ ملت‌ها بهترین فرصت برای حضور این بازیکنان جوان است. تیم ایتالیا هم ترکیب جدیدی دارد و جز یکی دو بازیکن همه اولین حضورشان را در مسابقات بین‌المللی تجربه می‌کنند. البته این بازیکنان خیلی زود خودشان را با شرایط بازی‌ها وفق دادند و در دو مسابقه حریفان را شکست دادند.

نادی در ادامه تاکید کرد: باید بازیکنان و کادر فنی خیلی سریع به هماهنگی لازم برسند تا در هفته آینده شاهد نتایج بهتری باشیم. ببینید ما بازیکن‌های جوان و خوبی داریم. مانند علی حاجی‌پور و پوریا حسین خانزاده که در حمله عملکرد خیلی خوبی دارند به ویژه حاجی‌پور که زمان‌هایی که به تیم اضافه می‌شود، شرایط امتیازگیری‌مان به خصوص در حمله بهتر می‌شود. « خانزاده » هم در حمله و سرویس از شرایط خوبی برخوردار است اما در دریافت کمی ضعف دارد و کادر فنی معمولا او را برای دریافت تغییر می‌دهد، اما هر دو واقعا در حمله پدیده هستند. البته این پدیده بودن را باید در خدمت تیم در آورند و به نتایج هم فکر کنند و برای کسب نتیجه به تیم کمک کنند.

نادی با بیان اینکه هفته‌های پیش‌رو برای با نتایج خوبی همراه خواهد بود، گفت: شک نکنید که در ادامه رقابت‌ها تیم ملی والیبال ایران، بازی بهتر و با کیفیت‌تری ارائه خواهد داد. همان‌طور که در مسابقه برابر ژاپن خوب نبودیم و غیر از سِت دوم بازی جذابی ارائه ندادیم. در مسابقه با لهستان پیشرفت کردیم و با اختلاف یکی دو امتیاز آن هم به دلیل اشتباه فردی مسابقه را واگذار کردیم. در دیدار با چین پیروز شدیم اما برابر اسلوونی مقداری در دریافت اول با مشکل مواجه شدیم.

کاپیتان پیشین تیم‌ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این شرایط این است که از تیم حمایت کنیم. نقد در کوران مسابقات، کمکی به تیم‌ملی نمی‌کند. باید صبور باشیم اگر تیم نتیجه نگرفت بعد از پایان رقابت‌ها زمان برای نقد و تجزیه و تحلیل بسیار است. امسال سال شلوغی برای والیبال‌مان است باید از تیم حمایت کنیم تا بتواند این روزهای سخت و شلوغ را با موفقیت پشت سربگذارد. 

گفتگو از : فریبا جلیل خانی

برچسب ها: والیبال ، لیگ ملت‌ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
تهیه کننده برنامه رادیویی " استودیو هشت" به دیباچه گفت

سعی کردیم در ماجرای لغو کنسرت امید حاجیلی، مشکل را رفع کنیم

۱۷:۱۴  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو اختصاصی دیباچه با انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

وظیفه داریم تا از اصالت و هویت حقیقی و فطری خانواده حفاظت کنیم / حمایت دولت از هرگونه طرح آموزشی و تأسیس مرکزهایی که بتواند خانواده را ساماندهی کند

۱۲:۳۰  -  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

۱۰:۴۹  -  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو دیباچه با علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی

امسال ما شاهد درخشش ۹۹ شبکه رادیویی بودیم

۱۵:۱۹  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار