يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 19 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۸۰۸
تاریخ انتشار : ۳۶ : ۱۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

«احمد راستینه»، نماینده مردم شهرکرد و رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس در گفت و گو با دیباچه در رابطه با مشکلات فدراسیون فوتبال آن هم در آستانه جام جهانی گفت: با توجه به این که جام جهانی برای کمیسیون فرهنگی اهمیت دارد، از سرپرست و ارکان فدراسیون به همراه آقای «حمیداستیلی» سرپرست تیم ملی برای یک جلسه دعوت کرد و عزیزان به جلسه کمیسیون تشریف آوردند. دغدغه های نمایندگان به این بزرگواران انتقال داده شد.
برای این که بتوانیم قدمی در حمایت از تیم ملی برداریم یک کمک مالی ویژه ۵۵ میلیارد تومانی اختصاص دادیم. سعی داریم تا فدراسیون و تیم ملی با دغدغه کمتری برای جام‌جهانی آماده شود.

وی تاکید کرد: در ادامه بنا بر این شد که در یک برنامه مشخص موضوع حمایت از تیم ملی در جام جهانی توسط فدراسیون پیگیری شود. البته ذکر این موضوع را لازم می‌دانم که مسیر انتخاب رئیس جدید فدراسیون باید مسیر مشخص و مسیر درستی باشد.

« راستینه »  در رابطه با حضور اسکوچیچ بر روی نیمکت تیم ملی در جام‌جهانی اظهار داشت: مباحث فنی تیم ملی بر عهده ارکان فدراسیون و سرپرست محترم آن است. مجلس در این موارد نه وظیفه‌ و نه قصد و تمایلی جهت ورود به این موضوع دارد.

کمک مالی ویژه ۵۵ میلیارد تومانی در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران اختصاص دادیم / مسیر انتخاب رئیس جدید فدراسیون باید مسیر مشخص و درستی باشد

نماینده شهرکرد ادامه داد: البته مجلس با رصد دقیق به دنبال این است که هیچ حاشیه‌ای وارد ورزش کشور نشود. اما طبیعتا کسانی هستند که به دنبال دیده شدن با حاشیه‌ها هستند تا به این وسیله به ورزش کشور آسیب وارد کنند، حتما مجلس اجازه چنین کاری را با نظارت خود نخواهد داد.

رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس  در رابطه با پایان مسابقات لیگ فوتبال با قهرمانی استقلال خاطر نشان کرد: طبیعی است یک سال پرسپولیس، یک سال استقلال و یک سال تیمی دیگر قهرمان شود و بنده برای تمامی تیم‌های فوتبال کشور آرزوی موفقیت دارم.

این نماینده مجلس در پایان و در تشریح وضعیت ورزش کشور تصریح کرد: بعد از تصویب هنوز آیین‌نامه شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان که باید نوشته می‌شد، به جایی نرسیده و تا زمانی که این شرح وظایف نوشته و اعمال نشود، بنده به عنوان قانون‌گذار احساس می‌کنم قدمی برای توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای ورزش کشور برداشته نشده است. با گذشت نزدیک به دوسال از تصویب، این موضوع به سر انجام نرسیده است. به وزیر محترم ورزش و دولت محترم متذکر می‌شوم که هرچه زود‌تر آیین‌نامه قانون مصوب را به مجلس ارائه بدهد.

گفت و گو از : مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
تهیه کننده برنامه رادیویی " استودیو هشت" به دیباچه گفت

سعی کردیم در ماجرای لغو کنسرت امید حاجیلی، مشکل را رفع کنیم

۱۷:۱۴  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو اختصاصی دیباچه با انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

وظیفه داریم تا از اصالت و هویت حقیقی و فطری خانواده حفاظت کنیم / حمایت دولت از هرگونه طرح آموزشی و تأسیس مرکزهایی که بتواند خانواده را ساماندهی کند

۱۲:۳۰  -  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

۱۰:۴۹  -  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو دیباچه با علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی

امسال ما شاهد درخشش ۹۹ شبکه رادیویی بودیم

۱۵:۱۹  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار