دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 20 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۱۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۰۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
دیباچه:با این‌‎که فیلم «50 کیلو آلبالو»ی مانی حقیقی از پرده سینماها پایین آمد و بلیت‌فروشی آن در سراسر کشور، قطع شد، سایت سینماتیکت از صبح امروز شرایط خرید بلیت این فیلم را برای سینماهای شهرستان‌های قزوین و همدان، مهیا کرده است.



به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه؛پس از آن‌که علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) از اعطای پروانه نمایش به فیلم «50 کیلو آلبالو» به عنوان اشتباه بزرگ شورای پروانه نمایش، یاد کرد و این فیلم را عاملی برای ترویج‌ فروپاشی و سقوط خانواده‌ها دانست؛ سازمان سینمایى در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سینماهای کشور مجاز به نمایش فیلم «50 کیلو آلبالو» نیستند. البته پس از افت فروش سینماها در نیمه دوم فصل بهار، تعدادی از فیلم‌های پرفروش نیمه اول به چرخه اکران بازگشتند که «50 کیلو آلبالو» در میان آن‌ها جایی نداشت. فیلمی که با 13 میلیارد توامن فروش، یکی از پرفروش‌های تاریخ سینما، لقب گرفته بود.
با این‌‎که فیلم «50 کیلو آلبالو»ی مانی حقیقی از پرده سینماها پایین آمد و بلیت‌فروشی آن در سراسر کشور، قطع شد، سایت سینماتیکت از صبح امروز شرایط خرید بلیت این فیلم را برای سینماهای شهرستان‌های قزوین و همدان، مهیا کرده است. در این صورت فیلم «50 کیلو آلبالو» به طور غیرقانونی در این دو شهرستان بلیت‌فروشی داشته و قرار است از عصر امروز به نمایش درآید.
غلام‌رضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) از این ماجرا اظهار بی‌اطلاعی کرد و به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: « از این ماجرا بی‌خبرم و در صورت اکران این فیلم در سینماهای شهرستان‌‎های قزرین و همدان که البته هر دو خصوصی هستند، تخلف صورت گرفته است. مسئولیت رسیدگی به این تخلف وزارت ارشاد است.»
حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره آخرین وضعیت نمایش فیلم سینمایی پنجاه کیلو آلبالو گفته است: نمایش«پنجاه کیلو آلبالو» در تهران تمام شده و با ادامه نمایش آن موافقت نشده است. ما نیز ابلاغ کردیم فیلم هر کجای دیگری که نمایش دارد؛ باید نمایش آن متوقف شده و فیلم از سینماها جمع‌آوری شود.
«50 کیلو آلبالو» پس از این‌که به فروش بالای 13 میلیارد تومان رسید، با اعتراض عده‌ای از افراطیون مواجه شد و در ادامه این اعتراض‌ها، با دستور مستقیم وزیر ارشاد از پرده سینماها پایین کشیده می‌شود.

1


2


3

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
تهیه کننده برنامه رادیویی " استودیو هشت" به دیباچه گفت

سعی کردیم در ماجرای لغو کنسرت امید حاجیلی، مشکل را رفع کنیم

۱۷:۱۴  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو اختصاصی دیباچه با انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

وظیفه داریم تا از اصالت و هویت حقیقی و فطری خانواده حفاظت کنیم / حمایت دولت از هرگونه طرح آموزشی و تأسیس مرکزهایی که بتواند خانواده را ساماندهی کند

۱۲:۳۰  -  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

۱۰:۴۹  -  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو دیباچه با علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی

امسال ما شاهد درخشش ۹۹ شبکه رادیویی بودیم

۱۵:۱۹  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳