جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۴۸۱
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

به گزارش دیباچه، دومین کنفرانس« آداب نوین میزبانی بین الملل» چهارشنبه 26 اردیبهشت 97 به دبیری «سیروس غفوریان فر» و با حضور عثمان،فرانسوا حسین ،حمید سپیدنام ،«جبار کوچکی نژاد» نماینده مجلس در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این کنفرانس « فرانسوا حسین» سرآشپز بین المللی و داور مسابقه برنامه دستپخت شبکه یک گفت:اگر شما مدیران که در این کنفرانس شرکت کرده اید ،به کارکنان خود احترام بگذارید آنها هم به شما احترام می گذارندو بهترین کار را برای شما انجام می دهند.

وی ادامه داد: خیلی از مدیران را در تهران دیده ام، زمانی که آشپز با آنها صحبت می کند در گیر موبایل خود هستند و این یک اشتباه بزرگ است.در یک هتل و رستوران مدیران باید با غذاها آشنا باشند و با آشپز ارتباط نزدیکی داشته باشند و منوی روزانه خود را یاد بگیرند تا بتوانند به موفقیت های خوب دست پیدا کنند.

این سرآشپز بین المللی تصریح کرد: فرانسوی ها عاشق ایرانی ها هستند، شما باید کشور خود را بشناسید، چه مکان های دیدنی و گردشگری دارد اطلاعات خود را بالا ببرید، شما فقط فرانسوی ها را ندارید بلکه از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند.امسال در ایران شاهد افزایش توریست خواهیم بود به همین دلیل لطفا آماده باشید؛غذاهای سنتی خود را حفظ کنید اما لازم است برخی از غذاهای کشور های دیگر را در منوی خود داشته باشید، غذای متفاوت ، نوآوری،طراحی بشقاب ،تغییر منو غذا می تواند مهمان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

حمید سپیدنام که لقب «مستر تیستر» را به او می دهند، به عنوان کار آفرین برتر در حوزه گردشگری در خصوص فعالیت خود گفت: ابتدا در زمینه طراحی سایت فعالیت خود را آغاز کردم و به مرور متوجه شدم مردم به غذا اهمیت بسیاری می دهند، به همین خاطر در صفحه اجتماعی که برای خود ایجاد کرده بودم تجربیات شخصی خود را بازگو کردم.

وی ادامه داد: در گذشته مردم اخبار را از تلویزیون،رادیو و روزنامه ها دریافت می کردند اما امروزه هر فردی خود یک رسانه است.به همین دلیل صفحه شخصی خودتان را هرروز مدیریت کنیدو مدیریت آن را به فرد دیگری ندهید و مطالب جدید در صفحه خود بگذارید،خودتان را تحلیل کنید، ضعف و قدرت خود را به خوبی شناسایی کنید.

«سپید نام» در خصوص استفاده درست از شبکه های اجتماعی تصریح کرد: تا جایی که امکان دارد از برون سپاری شبکه اجتماعی خودداری کنید،همچنین به محتوای شبکه اجتماعی اهمیت بدهید،از اخبار روز با خبر باشید.

وی افزود:داستان زندگی خود را در صفحه اجتماعی خود داشته باشی،د فقط گذاشتن عکس غذا و محصول کافی نیست، چراکه طرفدار شما آمده تا مطالب جدید و جذاب دریافت کند؛مثبت اندیش باشید .تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنیدو از همه مهمتر ،فرهنگ استفاده از فضای مجازی را داشته باشید.

«حمید سپیدنام» در خصوص ویژگی های دیگر فضای مجازی عنوان کرد: ریسک پذیر بودن ،استفاده از جایزه نفیس ،ارتباطات صحیح،انتقال حس مثبت به فن ها (دنبال کننده ها) ،قابلیت تغییر شرایط سخت و صداقت بخشی از ویژگی هایی است که باید برای استفاده در فضای مجازی داشته باشیم .

در ادامه کنفرانس دکتر « مرتضی طالع »گفت : امروزه دنیا به دنبال بازارهای جدیدی است، صنعت غذا یکی از ارکان های بزرگ صنعت گردشگری است.ما تنوع غذایی متنوع بسیاری داریم اما هنوز نتوانستیم آنها را احیا کنیم .ما تاکنون نفت استخراج کرده ایم به کجا رسیده ایم؟درآمد تولید ناخالص ملی ایران هنوز به عددی نرسیده است که قابل قبول اقتصاد جهانی باشد امادر مقابل ژاپن کلکسیون نداشته ها است و توانسته موفقیت های بسیاری دریافت کندو دلیل این موفقیت ،تلاش ، کوشش و آداب معاشرت با افراد مختلف است.

وی عنوان کرد: باید صنعت نفت را فراموش کنیم و به سمت صنایع دیگربرویم و صنعت گردشگری یکی از بهترین اقتصاد این روزها است و امروزه اقتصاد نفت فراموش شده است.

مهندس«جبارکوچکی زاده» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در این کنفرانس گفت: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را انجام می دهند تا مسیرهایی جدید در عرصه گردشگری در ایران را باز کنند ،یکی از اقدامات مهم در برنامه ششم صورت گرفته است،چهار ماده مهم در حوزه گردشگردی دراین برنامه انجام داده ایم .

وی افزود: نیاز دیگری که نمایندگان حس می کردند و به دنبال آن بودند این بود که سازمان را به یک ثباتی برسانند به همین خاطر طرحی را به نام وظایف گردشگردی را به مجلس ارائه دادند.

در پایان مراسم از کار آفرینان برتر تقدیر به عمل آمد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲